Samota

20.02.2020

Omlouvám se za neaktivitu, dlouho se mi nic nezdálo, procházela jsem si blbým období. Snad to bude lepší. Ale abych dál neotálela, zde je další sen..

Byl slunečný den a někde u závodiště, de probíhal automobilový závod, byl i zábavný den v blízké škole, řekla bych. Má sestra to měla na starost neboť si udělala kurz asistenta pedagoga a i ve volném čase(tzn. může dělat různé kroužky, tábory atd..). No, zkrátka to měla na starost. byla všude a přitom nikde jsem ji nemohla najít. Já tam jela autobusem s pár lidma z práce, dcerka tam jela se školkou a školou, a přítel tam pomáhal taky. 

Sestru jsem hledala a když jsem ji našla, neměla na mě čas. Tvořila jsem s dcerou, pak jsme zkoušely zápis do první třídy a bylo to fajn, strávily jsme tam poměrně asi dost času, a brzo nám odjížděl autobus. Najednou mi malá utekla se třídou do autobusu, já hledala ji i přítele a ten mi řekl že nemá čas, že ještě nikam nemůže jít. 

Najednou mezi několika stovkami lidí, jsem byla sama. Nikdo mě nepotřeboval..

Najednou se davem prodrala dcerka a prý mě hledala, že autobus odjíždí... Na parkovišti jsme ještě hledaly autobus. Malá našla svůj a opustila mě, já vlezla do svého a nikdo z kolegů neměl zájem se bavit. Seděla jsem u okýnka a koukala do vedlejšího autobusu a tam viděla, jak má malá dcerka už je veliká a samostatná. A já měla pocit, že mi vyletí z hnízda moc brzy a já zůstanu nepotřebná... 

Možná se do tohoto snu prodrala i obava, že má malá dcerka měla nastoupit do první třídy a já se předčasně stresuji. Sice dostala odklad, ale asi ještě nejsem připravená já osobně. Moc rychle roste a začíná být víc a víc samostatná a málo k čemu mě ještě potřebuje. Školou proletí než řeknu švec a bude mít svůj život. Bojím se. 

Samota je pro mě obrovská nejistota z budoucnosti, z toho že nakonec zůstanu nepotřebná a i když budu mít kolem sebe milující rodinu, občas to na vás nějak padne. Někdy je fajn mít chvilku pro sebe, ale já bych ji využila líp radši s někým.

Každý člověk si pod slovem ,,samota,, představí něco jiného. Co je pro Vás slovo samota? 

© 2019 Natymi a její příběhy. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky