Může se to stát?

26.09.2019

 Bojíte se rádi? Věříte v nadpřirozeno? Tak vám ráda napíšu další můj příběh. Tentokrát se mi stal a takto si to pamatuji já...

Byla jsem malá, přesně si nepamatuji kolik mi bylo, ale vím, že jsem už chodila na základku. Mám starší sestru, obě jsme si rády povídaly o něčem strašidelném, a já pak nemohla z toho spát. 

Jednou naši byli někde pryč a pamatuji si, že k nám přišly sestry kamarádi. Chtěli mě určitě vystrašit ten večer. Protože mi začali vyprávět něco o vyvolávání duchů, říkala jsem jim, že jim nevěřím a že ať mi to dokážou. Já byla hloupé dítě...

Měli nejspíš odvahu, po baráku našli svíčky které zapálili a seděli v kruhu, a já s nimi. Když sestra začala mluvit, dostala jsem celkem strach. Najednou se zhasly svíčky a já se rozbrečela a dostala jsem obří strach a chtěla jsem volat našim. Jen mě okřikli ať neřvu, že vzbudím bráchu. Rozsvítili jsme lampičku, a ségry kamarádka řekla že toho raději necháme. 

Když začali uklízet rozteklé svíčky, teď nekecám, spadl nám z parapetu kaktus a zlomil se. Když jsme ho chtěli zvednout, nějaký zelený chrchel (čti sliz) se nám rozpleskl na okno. Noo jako, ječeli jsme všichni kolik nás bylo. Jen jsme doufali, že si z nás někdo vystřelil.. Jenže se teď naskytla otázka kdo půjde vyhodit zlomený kaktus a koukne na tu věc, co to vlastně bylo. Samozřejmě nikdo se nehlásil jako dobrovolník. Nečekaně. A tak jsme šli všichni. 

U vchodu jsme vyhodili nepořádek i s kaktusem a obešli jsme dům k oknu. Pak ségry kamarád vtipkoval, že na nás zaútočil třeba pták a hodil v letu bobek. Haha, vážně vtipný. Od okna po zdi vedl zelený pásek až k zemi, jako by cestička od slimáka, (brr), na zemi byla hromádka nechutné zelené hmoty ve tvaru zlomeného kaktusu. Koukli se nechápavě na sebe a řekli jsme si že už nikdy nic takového nezkusíme. Nebo teda oni řekli, já jsem v tom byla jakože nevinně, přece mě by nic takového napadnout ani nemohlo. Sestřička byla starší, takže kdyby náhodou byl to její nápad. (chichi)

Zařekla jsem se, že nikdy v životě už nekouknu na nic strašidelného. Říkám, byla jsem hloupé dítě co ještě nevědělo o tom, že se v dospělosti občas mírně bát chtít bude. 

Takže jedna malá rada, s nadpřirozenem si nezahrávejte. Nikdy nevíte, kdy na vás pták hodí bobek :D

© 2019 Natymi a její příběhy. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky